'Succesvoller worden'

Blog

Geschreven door Hans Smith 09 december 2014

Schiphol Parkeren P1 - 9 december

 

Yalmard (Karaichi) staat als parkeerhost het verkeer te regelen, op mijn vraag waar ik mijn auto kan opladen, aarzelt hij geen moment en loopt enthousiast met mij mee naar het bovenste parkeerdek om mij persoonlijk te begeleiden naar de oplaadunits!
Bij de oplaadunits wenst hij mij ook nog een fijne dag en loopt weer snel terug naar zijn collega's om te assisteren. DAT is een verschil maken! Mooi!!

Geschreven door Hans Smith 09 december 2014

Spoorwegmuseum Utrecht - 1 december

Tessa! Verantwoordelijk voor evenementen binnen het Spoorwegmuseum ontvangt mij met een warm Welkom als trainer.

Natuurlijk ben ik altijd een beetje gespannen voor de start van een training (de 1e indruk is belangrijk, alles moet werken :-)) en Tessa staat er als een huis, stelt me gerust, staat klaar met alle aangevraagde apparatuur, installeert ze ook nog voor mij.
Maar begint met de vraag of het goed gaat met mij en of ik een kop koffie lust en ze staat naast me tijdens het ontvangen van alle deelnemers van de training voor het Philips Museum.

TOP!

 

Geschreven door Hans Smith 16 oktober 2014

Nefkens Opeldealer Amersfoort-14 oktober

 

Dick en John! Dat was nog eens verwachting overtreffende service. Rij een Opel Ampera en op een industriegebied in Delft (woon zelf in H'sum) hoor ik een vreemd geluid in de elektrische motor.

Stop de auto, bel mijn Opel Dealer en krijg Dick aan de telefoon. Zonder ook maar te aarzelen regelt hij dat mijn auto in Delft door een trailer wordt opgehaald om hem te repareren in Amersfoort. Nog geen 2 uur later staat er een trailer op de MAKRO parkeerplaats in Delft. John (werkt al 36 jaar voor Nefkens) rijdt mijn auto op de trailer en ik ga samen met hem en de Opel naar A'foort!
Bij aankomst bij de dealer in A'foort, staat mijn vervangende auto al klaar, terwijl ik mijn spullen uit de Opel haal, heeft John de sleutel van de vervangende auto al voor me opgehaald en kan ik zo doorrijden.
Onderweg van Delft naar A'foort wordt ik op een prettige wijze helemaal geinformeerd over de geschiedenis van Nefkens, de familie De Vries, Opel's meest succesvolle wagens en krijg ik ook nog tips over het rijden in de Ampera!

Klap op de vuurpijl....dacht dat ik m'n auto wel een aantal dagen kwijt zou zijn, is 'ie een dag later al helemaal gereed! Bij het ophalen van de Opel, is hij ook gewassen en uitgezogen.......Jullie weten zeker wel waar ik mijn volgende auto ga halen!!

 

Geschreven door Hans Smith 03 oktober 2014

Ode aan medewerkers die ik deze week heb ontmoet en absoluut een verschil maken

 

ESSO Station A 27 bij Oosterhout Kalix Berna - 2 oktober

Ilona! Staat enthousiast te stralen achter haar balie, maakt met alle klanten een praatje tijdens de kassa handelingen. Ilona, je gaf mij een goed gevoel over mijn aankoop (broodje ongezond)  Met een brede lach: 'Daar zitten minder caloriën in dan in een broodje gezond'. Ik liep lachend naar buiten! Dank je wel!

Hotel Keyser Breda - vorige week

Lindy, Oscar, Dennis en Imke. Jullie allemaal zijn echt bezig met de klant! "Mag ik nog wat voor u betekenen". Mooiste was dat ik aangaf op tijd weg te moeten omdat ik voor een verjaardag nog een bos bloemen wilde kopen, jullie boden aan dat voor mij te doen! Kon ik als trainer in alle rust trainen! Helemaal Goed!

Dank jullie wel

Geschreven door Hans Smith 23 september 2014

 

Geschreven door Hans Smith 18 september 2014

Vanaf vandaag blog ik om medewerkers in het zonnetje te zetten die bijdragen aan een bijzondere Gastbeleving!

Ode aan mensen die samen met mij 'Gewoon met elkaar de wereld een NOG leukere plek maken!'

Geschreven door Hans Smith 26 april 2014

Patiënttevredenheid, groei in patiëntbeleving! 

U wilt uw team (nog meer) enthousiasmeren iedere dag het verschil te willen maken voor uw patiënten.

Samen met u, uw leidinggevenden en het team gaan we met veel plezier dit verschil realiseren. 

* Wij stimuleren de patiënttevredenheid door patiëntbeleving een belangrijke plek te geven in de visie van uw instelling.

* Aansluitend creëeren wij met de RvB - Directie en/of het MT een operationele missie, die aansluit op deze visie.

* Dan gaan wij met het totale team inspireren om het traject: groei in patiënttevredenheid te omarmen door hierin eigen verantwoordelijkheid te nemen.